január 2010 hónap bejegyzései

Gyorsan fogyni pár kilót nem nehéz, viszont nagyobb súlyfeleslegtől megszabadulni már nem olyan könnyű. Aztán még , hogy meg is maradjon az elért súly az már bizony sokkal nagyobb kihívás. Akik komolyabb sikereket értek el, azok szinte mind felhagytak régi életmódjukkal. De mi is az életmódváltás? Tovább olvasom

40 dkg zeller,
15 dkg burgonya,
5 dkg liszt,
3 dl tejszín,
só, bors, petrezselyem.

A zellert és a burgonyát puhára főzzük sós vízben, majd átpasszírozzuk és vizet öntünk hozzá. A levest felforraljuk és a lisztből, tejszínből készült habarással besűrítjük. Aztán ízlés szerint borssal, sóval fűszerezzük.

Energia: 240Kcal

(4 személyre)
4 db zöldpaprika, 1 apró fej hagyma, 30dkg juhtúró, 5 dk margarin, 1 kiskanál mustár, 1-1 teáskanál köménymag (lehet őrölt is).
A paprikát kicsumázzuk, a hagymát finomra vágjuk. Tovább olvasom

–    Határozzuk meg a célt és legyünk türelmesek

Jelöljünk ki egy célt (például 15kg fogyás), majd azt osszuk fel több kisebb célra, így biztosítva, hogy több sikerélményben legyen részünk- és ne menjen el a kedvünk a fogyókúrától. Emellett tartsuk szem előtt, hogy a fogyókúra nem megy egyik napról a másikra, hanem idő kell hozzá. Tovább olvasom

Ha fogyókúráról van szó, akkor a legtöbben egyből a diétára, finom ételek nélkülözésére és különböző fogyasztó csodaszerekre, étrendkiegészítőkre gondolnak. Tovább olvasom