40 dkg zeller,
15 dkg burgonya,
5 dkg liszt,
3 dl tejszín,
só, bors, petrezselyem.

A zellert és a burgonyát puhára főzzük sós vízben, majd átpasszírozzuk és vizet öntünk hozzá. A levest felforraljuk és a lisztből, tejszínből készült habarással besűrítjük. Aztán ízlés szerint borssal, sóval fűszerezzük.

Energia: 240Kcal

(4 személyre)
4 db zöldpaprika, 1 apró fej hagyma, 30dkg juhtúró, 5 dk margarin, 1 kiskanál mustár, 1-1 teáskanál köménymag (lehet őrölt is).
A paprikát kicsumázzuk, a hagymát finomra vágjuk. Tovább olvasom

–    Határozzuk meg a célt és legyünk türelmesek

Jelöljünk ki egy célt (például 15kg fogyás), majd azt osszuk fel több kisebb célra, így biztosítva, hogy több sikerélményben legyen részünk- és ne menjen el a kedvünk a fogyókúrától. Emellett tartsuk szem előtt, hogy a fogyókúra nem megy egyik napról a másikra, hanem idő kell hozzá. Tovább olvasom

Ha fogyókúráról van szó, akkor a legtöbben egyből a diétára, finom ételek nélkülözésére és különböző fogyasztó csodaszerekre, étrendkiegészítőkre gondolnak. Tovább olvasom