Sovány hús, olívás saláta, kevés szénhidrát. Ilyen egyszerű a biztos fogyókúra receptje – állítja Nena. – Az énekesnő az elmúlt két hónapban 5 kilóval lett könnyebb…

Nena – művészneve spanyolországi út során ragadt rá – Magyarországon a Lisa csak egy van című sorozat főcímdalával vált híressé. Az 5 gyerekes mama hiába dolgozik rengeteget, mégis állandó harcban áll a kilókkal. Hol meghízik kicsit, majd visszafogy. És hamarosan kezdődik minden elölről… Ha szereted a salátát és az olivát, neked találták ki ezt a diétát.

Reggeli

A reggeleket kezdd egy finom müzlivel. Tegyél bele friss ananászt, aszalt áfonyát, szilvát, vagy mélyhűtött gyümölcsöt, 3-4 kanál cukor nélküli zabpelyhet. Öntsd nyakon egy pohár probiotikus joghurttal. Lassan emeli meg a vércukor szintedet, így sokáig laktat, és elejét veszi az éhségrohamoknak.

Tízórai/uzsonna

Készíts turmixot 2 dl húslevesből, teáskanál olívaolajból és 10 deka párolt vegyes zöldségből.

Ebédre és vacsorára válassz kedvedre az alábbiakból!

Brokkolis pulyka
Moss meg és itass le 15 dekányi pulykamell-filét. Fűszerezd sóval, borssal és őrölt curryvel. Teáskanálnyi olajjel kenj ki egy bevonatos serpenyőt, süsd meg a húst mindkét oldalán szép pirosra, majd vedd ki, és tartsd melegen. Szedj rózsáira 25 deka brokkolit, mosd meg. Apríts össze egy fej hagymát, és a visszamaradt zsiradékban párold meg. Tedd bele a brokkolit, majd önts alá kevés húslét. Fedő alatt párold jó 5 percig. Ha kell, sózz, borsozz utána. Vájja ki egy narancs húsát, és add a brokkolihoz. Kalória: 350

Lazacos krumpli
Sikálj le 25 deka krumplit, és főzd meg enyhén sós vízben. Közben tedd aprítós turmixba 4 deka füstölt lazacot, kevés kaprot, petrezselymet, sót és borsot, meg 15 dkg túrót és teáskanál olívaolajat. Pörgesd meg, majd szedd tányérra. Rakd mellé a meghámozott krumplit. Kalória: 350

Spenótos hal
Pucolj meg és apríts össze egy gerezd fokhagymát. Moss meg és szárazz le 20 dkg spenótot. Csapass le 15 dkg tengerihal-filét, fűszerezd kedvedre, majd süsd ki teáskanál olíva olajon. Vedd ki, tartsd melegen. A hagymát dob a szaftra, majd tedd rá a spenótot. Párold össze. Sózd, borsozd. Kevés őrölt szerecsendiót is tehetsz bele. Végül forrósítsd össze 2 evőkanál főzőtejszínnel. Kalória: 350

Spanyol rizstál
Enyhén-sós vízben párolj meg 5 dkg barna rizst. Közben pucolj egy-egy piros illetve sárga húsú paprikát, majd aprítsd össze. Vágj karikákra egy fehér saláta hagymát. Teáskanálnyi olíva olajon pirítsd meg a hagymát és a paprikát, majd zúzz bele egy gerezd fokhagymát. Apríts bele 10 szem olívabogyót is, majd forgasd bele a rizst. Ha kell, sózz, borsozz utána. Kalória: 350

Sajtos gnocchi
Melegítsd elő a sütőt 200 fokra. Sós vízben főzz ki 12 dkg készen kapható gnocchit (vagy házilag készült krumpligombóckákat, esetleg nudlit). Ha elkészült, szűrd le, és hagyd lecsöpögni. Keverd össze teáskanálnyi pestóval. Kenj ki egy sütőformát, tedd bele a gnocchit, forgasd össze 2 dkg reszelt parmezánsajttal. Süsd aranybarnára.
Közben tisztíts meg, és karikázz föl 25 dkg paradicsomot, és egy szál póréhagymát. Forgasd össze evőkanálnyi olíva olajjal, sóval és borssal. A gnocchival tálald. Kalória: 350

Forrás: http://kiskegyed.hu

Kapcsolódó cikkek:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.