A reggeli az egyik legfontosabb étkezés a nap során. Habár, sokan tisztában vannak azzal, hogy a reggeli kihagyása nem egészséges, mégis elhagyják a mindennapi táplálkozás folyamán, pedig biztosan be lehetne valahogy illeszteni még a mai rohanó életmódba is. A reggeli, ugyanis feltölti a szervezetet energiával, így biztosítva, hogy a délelőtt folyamán megfelelő energia álljon rendelkezésre, a fizikai terheléshez és az agyműködéshez egyaránt.

Természetesen nem csak az a lényege az egészséges reggeli fogyasztásának, hogy délelőtt fittek maradjunk, hanem számos tanulmány szerint a reggeli étkezés kihat az egész napra. Aki nem reggelizik , annak a nap folyamán alacsonyabb lehet az energiaszintje – szemben azokkal akik fogyasztottak valamiféle ételt a reggel során.

Fogyókúra alatt különösképp fontos lehet az egészséges reggeli, ugyanis egyes kutatások szerint, ha valaki kihagyja a reggelit, akkor a nap folyamán jobban fogja kívánni az édességet és a zsíros ételeket illetve többet fog azokból enni, mintha reggelizet volna.

Milyen egy jó reggeli? Mit érdemes reggelizni?

A jó reggeli, ami finom és energiadús – az legkönnyeben a gabonák és gyümölcsök változatos felhasználásával készíthető,de reggelire szinte bármi ehető, ami az egészséges ételek közé tartozik, sőt, ha néha szeretnénk kihagyni az egészséges táplálkozást az életünkből és úgy döntünk, hogy fogyasztunk valami olajos ,zsíros kaját (szalonnás tojás, bundás kenyér stb.) , akkor azt érdemes reggelire fogyasztani, ugyanis nap közben a felesleget jobban letudja dolgozni a szervezet.

Kapcsolódó cikkek:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.