Fontos a megfelelő energia-bevitel a szervezetnek, amit sokban befolyásol, hogy milyen az étrendünk. Egy egészséges és friss összetevőkből álló étrend nagyban megkönnyíti a helyes táplálkozást.

Az egészség megtartását nagyban befolyásolja a mozgás, a vitaminok és persze a helyes táplálkozás.

Egy jól megválasztott napi étrend javíthatja egészségi állapotunkat.

Reggeli:

Egy bőséges és egészséges reggeli nagyon fontos a napi frissességhez és fittséghez. Ezt segítheti egy finom és friss gyümölcsökkel gazdagított gabonapehely.

Ez hatásos lehet azok számára, akik diétázni szeretnének, de azoknak is, akik csak egy finomat szeretnének reggelizni, és azt szeretnék, hogy ne maradjanak éhesek.

Egy friss pehelykészítmény magas rosttartalma, főleg, ha teljes kiőrlésű, könnyíti emésztésünket, biztosítja a jó közérzetet.

Friss gyümölcsöket hozzáadva vitamindús és egészséges reggeliben lehet részünk.

Ebéd:

Ebédre is a legjobb, ha mértékletesen étkezünk, és igyekszünk egészséges hozzávalókat választani.

Egy friss saláta jó választás lehet, persze húst vagy halat érdemes hozzá enni. Nem csak csirkehússal, de finom tonhallal is ízletes salátát készíthetünk magunknak, és persze nem csak salátaleveleket, hanem paradicsomot, uborkát, olívabogyót és paprikát is keverhetünk hozzá.

Vacsora:

A nap végén nem érdemes nagy mennyiségben étkezni, hiszen sem az alvásunknak, sem az emésztésünknek nem fog jót tenni. Egy műzliszeletet, vagy egy kisebb joghurtot elfogyasztva gyomrunk is kellően megtelik, egészségesen is étkezünk és még diétás vacsorának is megteszi.

Fontos tehát, hogy soha ne együnk annyit, hogy gyomrunk maximálisan megteljen, inkább együnk naponta többször keveset, mint háromszor sokat.

Nyáron kifejezetten fontos, hogy sok színes gyümölcsöt és vizet fogyasszunk, és ne nehéz ételeket együnk!

Kellemes nyári pihenést és feltöltődést kívánunk!

Képek forrásai: 

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.