A fogyókúra mindig egy olyan emlék, amely megvonásról éhezésről és sanyargatásról szól. De mi bemutatunk néhány olyan finomságot, amellyel öröm lesz fogyni!

A gyümölcsök már élénk színűkkel is mosolyt csalnak arcunkra, és de édes ízükkel még vonzóbbá teszik magukat. A gyümölcsök nem csak finomak, de rendszeres fogyasztásukkal még néhány kilótól is megszabadulhatunk.

Ananász:

Ez a finom édes gyümölcs régi bevált orvosság, amely alkalmas a székrekedés, a gyomorrontás ellen és mivel igen magas a rost és C-vitamin tartalma fogyasztása nagyon jó hatással van szervezetünkre. Fogyókúrához a legjobb, ha a friss ananászt fogyasztjuk, hámozzuk, meg a gyümölcsöt vágjuk fel kockákra, és így fogyasszuk önmagában vagy más savanykás gyümölccsel keverve. Reggelire akár cukrozatlan ananászkonzervből is készíthetünk gyümölcssalátát vagy vacsorára az ananászos grillezett csirkemellet.

Banán:

A banánban köztudott hogy nagyon sok B vitamin található, amely nyugtatja az idegeket, de a kálium tartalma is igen magas, ami viszont a magas vérnyomást csökkenti. Reggelire turmixoljunk össze két banánt, majd öntsük fel 2 dl zsírszegény tejjel, és ízesítjük egy csipet fahéjjal.

Citrom:

A citrom a magas C-vitamin tartalmáról híres, ám emellett található benne egy úgynevezett fitovegyület is, amely a daganatos és érrendszeri betegségekben hoz enyhülést. Fogyasszunk el minden reggel délben és este étkezés előtt egy pohár ásványvizet, amelyben egy egész citrom levél csavarjuk bele, így gyorsítva az emésztés folyamatát.

Narancs:

Az egyik legnépszerűbb déli gyümölcsök, hiszen a színe és a zamata is a nyári napsütést juttatja eszünkbe. Magas C-vitamin hatásának köszönhetően remek immunerősítő, így érdemes minden reggel egy pohár friss narancslevet önmagában vagy ásványvízzel hígítva elfogyasztani.

Grapefruit:

Ez a déligyümölcs nagyon sok rostot tartalmazz, ami segíti emésztésünket így megszabadít minket pár felesleges kilótól. Vágjunk, félbe egy grapefruitot majd szórjuk meg egy kevés cukorral és kanalazzuk ki a belsejét egy kiskanállal.

Készíthetünk belőle gyümölcslevet vagy gyümölcssalátát is. Természetesen, ha fogyni szeretnénk, a cukor mennyiségére nagyon vigyázzunk.

Kivi:

A kivi zöld színével teszi magát még vonzóba, de a magas C-vitamin tartalmán kívül szintén megtalálható benne a fitovegyület, így magas az egészség védő hatása is. Hetente többször is érdemes önmagában vagy gyümölcssalátában fogyasztani két-három szép zöld kivit.

Forrás: http://www.noinetcafe.hu

Kapcsolódó cikkek:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.