Ha fogyókúráról van szó, akkor a legtöbben egyből a diétára, finom ételek nélkülözésére és különböző fogyasztó csodaszerekre, étrendkiegészítőkre gondolnak. Pedig az egyik legjobb fogyókúrás módszer a mozgás , azon belül pedig a séta  – ugyanis nem megerőltető, így túlsúlyosak, idősebb emberek egyaránt végezhetik és azt se lehet mondani, hogy drága sport.

Mennyi  időt érdemes sétával tölteni?

Már napi fél óra séta is hasznos lehet, viszont csak úgy van értelme, hogyha rendszeresen sétálgatunk, mondjuk heti 4-szer. Ha úgy érezzük, hogy könnyedén megy a fél óra akkora lehet növelni az időtartamot vagy pedig a tempót – esetleg egy idő után már kocoghatunk is.  A rendszeres séta hosszútávon  jó hatással van a szervezetre és nem csak fogyókúra esetén érdemes ezt az egyszerű mozgásformát gyakorolni, ugyanis a fogyasztó hatásán kívül még számos pozitív élletani hatása is van, mint például:  jó  a magas vérnyomás ellen, oldja a stresszt és segít megelőzni a cukorbetegség és csontritkulás kialakulását. Tehát a séta hatásos fogyókúrás megoldás, ami jó ötlet lehet a mozgást kezdők és újrakezdők részére is.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.