Gyors fogyás még nyár előtt?  Akkor nem sok idő van, de azért még nem is olyan kevés, így ha szeretnél megszabadulni a télen felszedett felesleges kilóktól, drasztikus fogyókúra nélkül, akkor még időben vagy.  Alább néhány hasznos gyors fogyókúrás tipp olvasható, hogy miként szabadulhatsz meg pár kilótól.

Gyors fogyás tippek

Azt azért nem árt tudni, hogy a gyors fogyókúra, hosszútávon nem megoldás,ezek a fogyókúrás tippek csak akkor hasznosak, ha néhány (3-5 kilótól) szeretnél megszabadulni rövid időn belül.

Az első dolog ami a leghatékonyabb és már az unalomig ismételt: az a mozgás. A hatékony zsírégetés egyik legjobb módja, ha minél többet mozogsz. Ajánlott a folyamatos, intenzív testmozgás, aminek nem a túl nagy erőfeszítés a lényege, hanem a folyamatos izom munka, ilyen mozgás a kocogás, futás, kerékpározás, torna és hasonló gyakorlatok. Természetesen csak diétával, fogyókúrás étrenddel is lehet fogyni, viszont edzéssel, tornával kiegészítve sokkal gyorsabb a súlyvesztés, nem beszélve arról, hogy önmagában a fogyókúra még nem elég az alakformáláshoz.

Ha elhatároztad, hogy belekezdesz a gyors fogyásba akkor, nincs más hátra, mint kialakítani a megfelelő étrendet, de előtte tüntess el minden olyan élelmiszert és édességet otthonról, ami hizlal, így könnyebben megtud majd állni, hogy ne egyél olyat, amit nem kéne – és ne nassoljál. Vásárolni se menjél éhesen. Kezdésnek itt van néhány fogyókúrás recept, étrend a gyors fogyáshoz. Ha nem elég jók akkor nézz körül a neten, hiszen fogyókúrás receptet rengeteget lehet találni, csak írd be  a keresőbe például, hogy fogyókúrás ételek, diéta tippek, diétás receptek gyors fogyáshoz, gyors fogyókúrás megoldások stb. Látni fogod, hogy hihetetlen mennyiségű fogyókúrás étrend közül választhatsz, persze azért akad bőven marhaság is, tehát ne vegyél mindent készpénznek, amit találsz az interneten.

Tehát akkor néhány tipp, hogy eredményes legyél, ha már megtalált a számodra megfelelő étrendet:

–          igyál sok folyadékot
–          tüntesd el a lakásból a rossz minőségű, hizlaló, zsíros ételeket

–          lefekvés előtt lehetőleg ne egyél

–          ha már nagyon éhes vagy és nem bírod akkor egyél gyümölcsöt. A banánt azt kerüld , ha lehet

–          mozogj minél többet, ha sok dolgod van és kevés időd akkor tornáz néhány percet otthon

–          ne mérd magad túl gyakran

–          ne vásárolj éhesen

Jó fogyást!

Kapcsolódó cikkek:

Gyors fogyás tippek, módszerek avagy fogyókúra rövid idő alatt bejegyzéshez 2 hozzászólás

  • ildi2000 szerint:

    Ha valaki gyorsan akar fogyni akkor ne egyen zsíros kajákat és mozogjon sokat ennél jobban szerintem nem kell bonyolítani. Hosszútávon már viszont tényleg nagy fejtörést tud okozni a megfelelő fogyókúrás módszer megtalálása. Viszont a gyors fogyással az a baj, hogy könnyen vissza jön sőt néha sajnos még hízik is az ember a fogyókúra után. Egyébként ami nekem bejött az, hogy csak zöldségeket és egy kis gyümölcsöt ettem, továbbá sok folyadékot ittam (ásványvíz, zöld tea )és esténként bicajoztam 40 percet. 5 nap alatt 3 kilót adtam így le.

  • Noémi szerint:

    Ha a fogyókúra gyorsan szükséges, akkor a biciklizés jó ötlet lehet illetve bármilyen mozgás segíti a fogyókúrát. A biciklizés főként ajánlott azoknak akik eddig nem mozogtak sokat.Természetesen a kajára is oda kell figyelni én párolt csirkemellet és zöldségeket ettem 10 napig és fogytam 4kg-ot + napi 1 óra lájtos tekerés.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.